ضد یخ و ضد جوش بوش پاسارگاد 20 لیتری

ضد یخ و ضد جوش بوش پاسارگاد 20 لیتری غلیظ همراه با آب رادیات مورد استفاده برای کلیه خودروهای ایرانی و خارجی

شرکت روغن موتور بوش

23,500,000 ریال

ضد یخ و ضد جوش بوش پاسارگاد چهار لیتری غلیظ همراه با آب رادیات مورد استفاده برای کلیه خودروهای ایرانی و خارجی دارای استاندارد کیفی ایران دارای بالاترین درجه کیفیت بوده و مناسب برای همه خودروهای ایرانی و خارجی میباشد .

چرا باید از ضد یخ و ضد جوش بوش پاسارگاد استفاده کنیم ؟

ضد یخ و ضد جوش بوش پاسارگاد با غلظت بالا و کیفیت فوق العاده برای خنک نگه داشتن سیستم لوله های موتور و رادیات بسار مناسب بوده و همچنین مانع از رسوب و زنگ زدگی مجرای داخلی موتور و رادیات می شود .

نحوه ترکیب برای استفاده از ضد یخ و ضد جوش بوش در انواع درجه های مختلف جغرافیایی :

ضد یخ و ضد جوش بوش با ترکیب ذیل امکان استفاده در نقاط مختلف جغرافیایی را دارد ، لذا بنا به منطقه جغرافیایی و آب و هوایی خود میتوانید از ترکیبهای نام برده برای خودروی خود استفاده نمایید :

پس از ترکیب 50 درصد ضد یخ با 50 درصد آب تا دمای منفی 36 درجه (-36) مقاومت در برابر یخ زدگی دارد .

پس از ترکیب 30 درصد ضد یخ با 70 درصد آب تا دمای منفی 16 درجه (-16) مقاومت در برابر یخ زدگی دارد .

پس از ترکیب 25 درصد ضد یخ با 75 درصد آب تا دمای منفی 12 درجه (-12) مقاومت در برابر یخ زدگی دارد .

مواد تشکیل دهنده ضد یخ و ضد جوش :

اکثر ضدیخ‌های رایج از مخلوط کردن آب مقطر با مواد افزودنی شیمیایی همچون «مونو اتیلن گلایکول» (Mono Ethylene Glycol) تولید می‌شوند. لذا از سال ۱۹۲۶، استفاده از این ماه یاد شده به عنوان یک ضد یخ مطمئن و دائمی در دنیا معمول شده است چراکه درجه نقطه جوش بالای اتیلن گلایکول، امکان استفاده از آن را در دمای گرم تابستان و دمای بالاتر نیز کاربرد دارد. امروزه نیز این ماده علاوه بر خودروها، 

خطرات استفاده از ضد یخ برای انسان :

ماده اتیلن گلایکول در اکثر ضد یخ‌ها استفاده شده است که ماده‌ای بسیار سمی و خطر ناک برای انسان و سایر موجودات زنده به محسوب می شود، نوشیدن  این نوع ماده، تهوع را به همراه خواهد داشت . و ممکن است در مغز، قلب، کلیه و شش‌ها رسوب و مشکلاتی خطرناک در کلیه‌ها ایجاد کنند.